2010年6月11日 星期五

You Do 的第一天 20100611



大家好! 我叫 You Do, 兩個多月大, 今天剛到主人家, 人仔細細膽子大, 四圍八掛, 又食又瞓, 最鐘意坐响個草BOWL到食糧....





___________________________________________________________________
大家好! 我叫 You Do, 兩個多月大, 今天剛到主人家, 人仔細細膽子大, 四圍八掛, 又食又瞓, 最鐘意坐响個草BOWL到食糧
今天主人專程駕車到大埔看我的同胞,
主人最初看到我的兄弟黑白配, 不過最後都揀了我成為幸福小免。第一次返到屋企, 最初感覺有點陌生, 不敢四圍走, 但我個性活潑又八掛, 很快就想周圍看看, 仲不停食, 得閒又休息吓, 仲有阿四主人同我按摩下, 不知幾梳乎!








今日主人買我前到尖沙咀的匠伊兵衛吃午飯, 位於 i Square, 主人食了一個叫 "一流壽司"的東西, 盛為 $180, 份量 OK, 下面是温室 cucumber卷, 上面則鋪滿 海膽、葱拖羅及蟹肉


餐廳外景及 " 一流壽司 "


還有叫了壽司定食

沒有留言:

張貼留言