2010年6月12日 星期六

YOU DO @100613

今日主人有點擔心, 因為我比昨日好似食少了點東西, 不過去厠所方面就好似有d起色, 主人話我叻仔, 出面睇黎冇......




YOU DO 為食篇
___________________________________________________________________





今日主人有點擔心, 因為我比昨日好似食少了點東西, 不過去厠所方面就好似有d起色, 主人話我叻仔, 出面睇黎冇尿尿, 只响昨日新買的尿兜上有尿, 唔點解今日好似有d偶豆, 可能黎到新環境未瞓得好掛, 希望熟習咗環境會瞓得好d啦!




YOU DO 為食篇

噚日主人話我唔so舊草磚, 其實我諗我同佢有仇多d, 見新舊草磚就好似見到剎父仇人咁好肉緊.



當主人開糧袋時, 我第一時間聞到, 即時醒哂!! 主人亞四手腳快D啦! 等得我好心急呀!

企到我倦哂, 攞個屎兜黎托下個頭先!!

今日主人為咗我要用吸塵機吸, 好彩我夠膽色, 都唔係好驚啫!

沒有留言:

張貼留言