2010年6月15日 星期二

[U DO] 終於好 relax!

來了這家第五天, 之前瞓得唔多好, 因為我生性八掛又未慣新環境, 成日都好 alert. 今日終於可以好 relax 咁瞓吓嘞!!...

來了這家第五天, 之前瞓得唔多好, 因為我生性八掛又未慣新環境, 成日都好 alert. 今日終於可以好 relax 咁瞓吓嘞!!




主人讚我好乖仔, 九成尿尿已响兜兜上攪惦, 我都覺得我好叻仔呀!
至於我的剎父仇人...草磚...不出三日時間我已經 KO咗佢嘞!! 所以今日又有舊新草磚!!
今日主人又同我玩, 明知我好似佢咁為食, 就攞住一粒...無錯...係一粒糧黎引我揾佢, 需然活動範圍只係响個籠到, 但由於我眼力不太好, 所以都好辛苦吓!! 主人話我應該開始識聽自己個名, 其實我認糧唔認樣, 主人未免太天真太傻嘞!

沒有留言:

張貼留言