2010年6月15日 星期二

Hyper 仔U DO@100614


主人話原來我係 hyper 仔!! 如果知道主人在附近, 我會不停扮忙探頭出來, 看看主人有沒有東西給我吃, 主人又怕我淨係食糧.....






___________________________________________________________________


主人話原來我係 hyper 仔!! 如果知道主人在附近, 我會不停扮忙探頭出來, 看看主人有沒有東西給我吃, 主人又怕我淨係食糧唔食草, 所以有時都唔敢比咁多嘢我食, 不過由於我太為食, 主人話我好叻仔, 好似已經識聽自已個名, 主人一叫 "YOU DO", 我即刻以九秒九跑到籠前揾主人

主人避開我老遠, 但我亦好專注咁遠望我親愛的主人, 希望又有d好嘢比我食!

主人噚日以為我好醒已識去厠所, 其實我好古惑,擒咗响個糧兜上面, pat pat向後, d尿尿就向個糧兜同籠之間不足5mm的距離下流下去! 真係神不知鬼不覺! 不過...最 後當然都係比主人發現咗, 封番個位啦!




主人呀! 有冇嘢食呀?! 問極都冇, 唯有化悲憤為食草力量! 我最鐘意食毛毛草!



痴心的我...看著主人...期待...期待...再期待...為什麼主人你冇反應???





好心急呀! 好心急呀!
冇錯! 主人講得好啱, 我真係當舊草磚係我的殺父仇人! 你睇吓我同草磚大戰完成個nose都係草粉就知啦!

終於有得食啦!! 食完最好抖一抖!! 舒服哂!!





沒有留言:

張貼留言