2010年6月16日 星期三

[U DO] 好勇!


第一次成功逃獄!!!

今朝晨早十點多, 主人黎同我問好, 我當然唔理好唔好, 走過去問佢有冇嘢食啦!! 不過主人只係摸我同抱我, 佢話要我食多D草先晏些才比糧我食, 但我實在按奈不住, 既然係咁就唔好靠個衰主人, 一於自己出黎揾揾食.

我探頭出籠冇人理我, 我越伸越出, 但個籠同地面確有一般距離, 我宜家咁細隻點"覽"到出去呢? 終於比我想到一個方法, 我跳上去籠口隔離個兜兜上, 然後再好似行鋼線咁企响籠邊上, 再跳落地!!









哈! 咁就成功了!! 不過出咗黎未行夠幾步又比主人抱翻入去, 好唔憤氣!! 無法子, 又好肚餓, 唯有死死氣食草啦!!

沒有留言:

張貼留言